Was es sonst noch gibt > Bei uns Zuhause...

I schwätz schwäbisch und du?

(1/59) > >>

gammi:
An Schwob sidzd grad beim Frühschdück, als sich an Kaugummi kauender Hollender näbe ehn sedzd:
"Essed Ihr Schwoba eigendlich s'ganze Brod?"
Dr Schwob lässd sich nur widerwillig von seim Frühschdück ablenka ond erwiderd oisilbig: "Jo."
Dr Hollender formd a Riesablos mid seim Kaugummi ond moind: "Mir ned, bei ons en Holland essed mir bloß des Innere. Dia Brodrenda werded en Kondener gsammeld, uffbereided, en Kroassons „smile“-Emoticon Croissants) gformd ond noch Deitschland vrkaufd."
Dr Schwob hörd schweigend zua. Dr Hollender lächeld vrschmidzd ond frogd: "Essed Ihr au Gsälz zom Brod?"
Dr Schwob erwiderd leichd gnervd: "Jo."
Laud mid seim Kaugummi schmatzend erwiderd dr Käskopf: "Mir ned. Bei ons en Holland essed mir bloß frisches Obschd zom Frühschdück. D'Schala, Sama ond Überreschde werded en Kondener gsammeld, uffbereided, zu Gsälz vrarbeided ond noch Deitschland vrkaufd."
Schließlich frogd dr Schwob: "Hend Ihr en Holland au Sex?"
Dr Hollender lachd ond said:"Ja, nadierlich hend mir Sex."
Dr Schwob lehnd sich übern Disch ond frogd: "Ond was mached Ihr henderher mid de Kondome?"
"Dia werfed mir weg", moind dr Hollender.
"Mir ned", lächeld dr Schwob, "en Deitschland werded älle Kondome en Kondener gsammeld, gschmolza, zu Kaugummi vrarbeided ond noch Holland vrkaufd!"

Tina:
Das ging für mich besser zu lesen als das plattdeutsche, obwohl ich im Ländle nur ein paar Jahre verbracht habe ;D

martina-s:
Platt hab ich auch Probleme. Aber das geht fix. Wir leben ja zur Grenze nach Schwaben hin  ;D
Der Witz ist guad!

menno:
Ich als Plattschnacker hab den Witz soweit verstanden.
Aber was ist. ,Gzälz , ?

martina-s:
...ja, ist Marmelade

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

Zur normalen Ansicht wechseln