Was es sonst noch gibt > Bei uns Zuhause...
Plattdütske Eck
Yishana:
Moin Mitnanner!
Ik doch, ik maak hier mol een plattdütske Eck open. Dat schient dat hier noch nich to gewen. ;D
Sünd dor noch annern, de ok Platt könen? Denn laat us doch mol hier 'n bitje schriewen. Ik funn dat heel moj, wenn sük dor
noch wekken finnen doon. ;D
Ik bün heel gespannt, well un wovöl Antworden dat nu gewen deit! ;D
Un nich bang wesen, sowat as 'Rechtschriewung' gifft dat up Platt ja nich! ;D ;D
Lewe Gröten
Yish
Mowi:
Ja, moin!
Ick kann ok en bettken platt, hier in huse kuert mien mann mit siene öllern platt.
Verstohen kann ick alles ,aber süms kuern do ick dat nich.Un schriewen is ja noch komplizierter! :D
Lot ju wat!
LG,Mowi
Cashy:
Moin tohope,
ik denk mol, dat dat hier noch ne Menge annere Lüe giwt, dei platt snaken künnt.
Üm dat noch en beten to euben kann sick ein jeden jo mol dütt hier to gemöte doan.
"Science Fiction" op platt:
http://www.filmemoker.de/apparat1.php :)
Yishana:
Dat is ja moj, dat ji all schrewen hebbt!
Is ok stuur, dat to schriewen, auber ik verstoh jo gaud! ;D
Proten mach ik dat ok nich gern. Schriewen geiht beter. Göga secht immer, ik kunn heel moj proten un sall dat faukede mauken.
Man ik fööl mi dor nich wohl bi. Anschienend geiht jo dat nich vööl beter. ;)
Un dat is wiers von Dörp to Dörp vescheden. Jede hett 'n poor Worden, de heel anners sünd. Un man versteiht sük doch. :)
Vööle Saken gifft dat ok up Platt, de man gor nich öffersetten kann.
Ik finn, dat is'n heel mojen Sprauk.
LG Yish
ansabe:
Platt proaten do wi ok, aber of ik dat so schrieven kan is ne andere sake. Aber de Idee fing good. :D
We proat met de Familie, met en paar novers und met nen paar kollegen platt. bi de landfrouen is dat unterschedlig, met manche wal met andere nich. Be mi is oft dat problem, wenn ik in ne runde stoh und kik den an, met denn ik platt proat dann do ik automatisch platt proaten, aber wenn dor ene is wo met hochdütsch proat, dann kann ik ok in den Satz so wesseln und dat hört sich dann mongs all lustig an. Dor mod ik mongs ganz schön uppassen, dassge ne dauern wesseln do.
Mag good, up'n andermoul
Navigation
[0] Themen-Index
[#] Nächste Seite
Zur normalen Ansicht wechseln