Autor Thema: SF bi de Lüt: Landfrauenküche  (Gelesen 115772 mal)

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2059
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #195 am: 13.11.17, 18:05 »
Vielicht wärs hinder der Bühni jo interessanter gsi, do hättemer müesse Müsli spiele
Das wär sicher luschtig gsi .....  ;D
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline ayla

  • Bewohner
  • *
  • Beiträge: 434
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #196 am: 13.11.17, 19:18 »
Mer sind im Schwiitzerstammtisch, do dörfsch rede wieder de Schnabel gwachse isch. Mir händ scho viel dütschi Kolleginne gseit, s lese sigg viel eifacher zum verstoh als wemer zäme schwiitzerdütsch redet. Und Bayrisch isch eh wie schwiitzerdütsch ;D

Dä isch ja guet, danke für d'Info Romy!

Wo Karin Hengartner us Olten dra gsie isch, hani vo Kolleginne es SMS becho: "Wo kamer so en Mah miete!" De hät sogar d Wösch sortiert und gwäsche, damit sie in ruhe ka nähie  :o


 ;D ;D ;D

Und mi Maa lauft de grad zur Schtube us, wenn derigs im Färnseh chund, das wotter alig gar nid gseeh.  ;D

Offline Romy

  • Moderator
  • *
  • Beiträge: 3311
  • Geschlecht: Weiblich
  • in memoriam
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #197 am: 16.11.17, 12:21 »
Min will das au gar nit gseh  :D
en hübsche tag
Romy

Wenn du nur zwei Möglichkeiten hast, wähle die dritte

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2059
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #198 am: 16.11.17, 19:37 »
... aber äs wär doch wunderbar, sonä Ma z`ha  ;D ;D ;D


„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline gammi

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 5814
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #199 am: 16.11.17, 22:57 »
Interessant war wie in den Bergen bschütt wird. (2. Folge)
Enjoy the little things

Offline maggie

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 4102
  • Geschlecht: Weiblich
  • auch Bäuerinnen freuen sich über Erneuerungen
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #200 am: 16.11.17, 23:19 »
Interessant war wie in den Bergen bschütt wird. (2. Folge)

das haben wir vor 30 jahren auch noch so gemacht - und zwar mit rohren, damals gab es noch keine schläuche, die mussten alle ausgelegt werden und dann wieder verschoben, war eine sch.. arbeit, im wahrsten sinne des wortes -

heute kommt einer mit einem Reform, daran hat er den  schlauch angehängt und auf einem wagen führt er zwei grosse haspel mit, da zieht er dann den schlauch mit dem Reform den hang hinauf (oder auch mal ein wenig hinunter und fährt dann quer zum hang mit der verschlauchung ...
liebi grüess   und
bis bald   -  ihr werdet mich  so schnäll nöd wieder los

margrith  us der schwiiz

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2059
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #201 am: 17.11.17, 12:39 »
Auso, miär giunid (güllnen) immer nu (und aui Nachbuirä ai) mit em Schluich. Ded wo nur Kuähweid isch, fascht (aber nur fascht ;D) ä so wiä im Beyrtag.  I dr Mattä hend miär dr Brielmäher, wo ä Verteiler dra hed.
Aber ich dänkä s "gammi" meint; wiu dr Buir durab troled  ;D isch äs interessant.
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline gammi

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 5814
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #202 am: 17.11.17, 14:48 »
Nein, ich fand wirklich überhaupt die Art mit dem Schlauch faszinierend bzw. einfach auch informativ. Dass in den Bergen überhaupt Gülle zum Einsatz kommt war wir so nicht bewusst. Aber ich hab da auch nie drüber nachgedacht.

Das mit dem trolen (heißt bei uns im schwäbischen auch so) war eher Nebensache. Ich fand den Bauer dann hinterher auch trotzdem ziemlich sauber. Beim Güllefahren ne Dusche bekommen kommt ja bei uns auch manchmal vor. Aber dann würds mit Sicherheit keinen Kuss für den betroffenen geben.  8)
Enjoy the little things

Offline ayla

  • Bewohner
  • *
  • Beiträge: 434
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #203 am: 17.11.17, 16:55 »
Da, woni ufgwachse bi, hemmer au eso güllned, will mier gar käs Güllefass gha hend. Ich würd säge, das isch da umenand bis so vor knapp 20 Jahr, grad uf de chlinere Höf, ganz normal gsi, au wämmer nid i de Bärge buuret hed. De Maa isch vore am Verteiler gsi, und d'Frau hed hinne ghulfe de Schluch nachezie und müesse luege, dass es kä Knick gäh hed.
We han ich gschtuunet, woni ghört und gseh ha, dass es ufem Hof vo mit Maa Bode-Leitige git zum Güllne! Und vo det us, wo de Schtutze zum Bode us chund, chamer verschluche und mit em Verteiler güllne. Meischtens cha das eine elei, usser es heb vill Bäum oder es sig gäch, de isch alig guet, wemmer z'zweite isch.
So vielfältig wie Topografie ide Schwiiz isch, so vielsitig isch au d'Landwirtschaft, das machts ja grad inträssant.  :)

Offline Wiese

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 4068
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #204 am: 17.11.17, 19:59 »
Da, woni ufgwachse bi, hemmer au eso güllned, will mier gar käs Güllefass gha hend. Ich würd säge, das isch da umenand bis so vor knapp 20 Jahr, grad uf de chlinere Höf, ganz normal gsi, au wämmer nid i de Bärge buuret hed. De Maa isch vore am Verteiler gsi, und d'Frau hed hinne ghulfe de Schluch nachezie und müesse luege, dass es kä Knick gäh hed.
We han ich gschtuunet, woni ghört und gseh ha, dass es ufem Hof vo mit Maa Bode-Leitige git zum Güllne! Und vo det us, wo de Schtutze zum Bode us chund, chamer verschluche und mit em Verteiler güllne. Meischtens cha das eine elei, usser es heb vill Bäum oder es sig gäch, de isch alig guet, wemmer z'zweite isch.
So vielfältig wie Topografie ide Schwiiz isch, so vielsitig isch au d'Landwirtschaft, das machts ja grad inträssant.  :)

alya, kannst du mir das bitte in Deutsch umsetzen. Alles kann ich mir nicht zusammenreimen. ;)
Wer sich heute freuen kann,soll nicht bis morgen warten.
                     " Pestalozzi "

Offline maggie

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 4102
  • Geschlecht: Weiblich
  • auch Bäuerinnen freuen sich über Erneuerungen
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #205 am: 17.11.17, 23:39 »
schmunzel - ich habe gedacht wir sind hier in der küche - nicht beim güllen  ;D
liebi grüess   und
bis bald   -  ihr werdet mich  so schnäll nöd wieder los

margrith  us der schwiiz

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2059
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #206 am: 18.11.17, 13:47 »
 ;D ;D ;D
... aber schmeckä tuäd beides ;D. S`eint besser aus s`anderi.  ;D
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline ayla

  • Bewohner
  • *
  • Beiträge: 434
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #207 am: 18.11.17, 16:49 »

alya, kannst du mir das bitte in Deutsch umsetzen. Alles kann ich mir nicht zusammenreimen. ;)

Jetzt grad fehlt mir die Zeit, aber ich hole das nach, versprochen!

;D ;D ;D
... aber schmeckä tuäd beides ;D. S`eint besser aus s`anderi.  ;D

 ;D ;D ;D

Offline mary

  • in memoriam
  • Bewohner
  • *
  • Beiträge: 9692
  • Geschlecht: Weiblich
  • Baeuerin - Beruf mit Herz
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #208 am: 19.11.17, 08:04 »
Bitte entschuldigt, dass ich mich als Ausländerin in eurem Stammtisch melde.
Hab nichts passendes zum Reinsetzen gefunden- und deshalb hier die Frage:
Ich habe jetzt schon ein paar Mal über Werner Wirth mit seiner gabelzart Methode gelesen und davon gehört-
ist das ein Exot oder macht seine Fleischanderskocherei Sinn?

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2059
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #209 am: 19.11.17, 09:15 »
@mary
Wir sind Weltoffen, ich denke alle dürfen sich zu uns setzen  ;D

Zu deiner Frage: Werner Wirth`s Kochmethode: Fleisch wird viel besser, wenn man es lange auf kleiner Hitze kocht, brät. Also ich mache das oft, besonders bei "guten" Stücken. Und das Fleisch wird Gabelzart.
Ob er ein Exot ist weiss ich nicht. Letztes Jahr hatten wir einen Kurs und der war sehr gut besucht. Und ich bin begeistert von ihm, also von seiner Kochmethode  ;D.
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“