Autor Thema: SF bi de Lüt: Landfrauenküche  (Gelesen 115757 mal)

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2058
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #180 am: 11.11.17, 15:23 »
Hit am Abig isch d`Final sändig  :D
Ha miär grad Zeyt gnu, zum luägä, miär hed`s g`fallä, bsunders ihrä Dialekt  ;D
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline Romy

  • Moderator
  • *
  • Beiträge: 3311
  • Geschlecht: Weiblich
  • in memoriam
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #181 am: 11.11.17, 15:37 »
Was hüt scho! Denn hani jo s meischte verpasst :-[ Ziit goht einfach zschnell

doof! sät hüt obig no goh en Artikel schriebe im Museum, hmmm... hoffentlich gohts nit zulang!
« Letzte Änderung: 11.11.17, 15:39 von Romy »
en hübsche tag
Romy

Wenn du nur zwei Möglichkeiten hast, wähle die dritte

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2058
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #182 am: 11.11.17, 16:10 »
Mä cha aues uf SRF go nachä luägä  :D. zum Gliick
Ha ai nid aui chenä luägä, aber diä geschter, han ich miässä go nachäluägä. Isch ja ehräsach  ;D. Sie isch mid miär im gleychä Vorstand.  ;D
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline Romy

  • Moderator
  • *
  • Beiträge: 3311
  • Geschlecht: Weiblich
  • in memoriam
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #183 am: 12.11.17, 20:28 »
Also Bündnerin hani au scho gseh, vermuetlich anere Delegierteversammlig. Es macht viel meh Spass zum luege wemer öpert kennt.
Wie hätter die Sendig gestert gfalle?
Zum Glück hani nit mitgmacht. Zwüsche dene jodelnde Fraue wär ich glat verschwunde. Es isch echt uffallend gsie wieviel als gjodlet händ  :D
en hübsche tag
Romy

Wenn du nur zwei Möglichkeiten hast, wähle die dritte

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2058
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #184 am: 13.11.17, 08:25 »
D`Final Sändig hed miär guät g`fallä.
Eifach, ich find`s u`grächt; diä Menü wo sie hend miässä chochä; Chilli on care, Älplermagronä oder Wurschsalat. Vo miner Seytä uis, isch das nid glich wärtigi Menu, also d`Schwirigkeit. Aber äs isch ja nid bewertet wordä. Siegeri isch isch ai mey Favoritin gsi, das Cordonbleu  :). Obwohl ich freyd gah hät, wenn d`Nidwaldneri g`wunnä hät. Isch ja klar  :D.
Auso mitmachä, wär ai nid meys Ding. Das chend ich niä. Ai nid Jodlä ....  ;)
B`sunders hed mich g`freyd, dr Sepp. Isch mey Nachbuir :D. Bi ganz g`spannt uf diä Sändig; Chrigu und Sepp.

äs isch eppis B`sundrig, wenn mä diä Leyt persenlich chent und derna chemid`s im Fährnseh.
« Letzte Änderung: 13.11.17, 08:27 von Bergli »
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline gammi

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 5814
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #185 am: 13.11.17, 10:20 »
Enjoy the little things

Offline ayla

  • Bewohner
  • *
  • Beiträge: 434
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #186 am: 13.11.17, 11:06 »
Inzwüsche hani d'Finalssändig au gluegt, und au ich ha gfunde, das d'Menu vom Schwierigkeitsgrad här doch sehr underschidlich gsi sind, aber jä nu, die Fraue hend ihre Ufgabe ja all guet gmeischteret.
Ich ha mich nur gfragt, öb ächt d'Gümmel im Chili con carne lindt gsi sind, diä hends ersch öppä zäh Minute vorem Arichte dri taa. Bi de Älplermagärone hed mer ja de gseh, dass de Sepp Gschwellti schellt, diä sind also sicher durä gsii... ;)

@bergli
Weisch, wänn diä richtige Lüüt zäme sind und mer s'gwüssnig trunke hed, de chönntid au mier nu jodlä... ;D

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2058
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #187 am: 13.11.17, 11:23 »
@ayla
 ;D ;D ;D aber das tend sicher sehr schreg ;D
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline frega

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 1033
  • Ich liebe dieses Forum!
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #188 am: 13.11.17, 13:08 »
hallo romy,
ich habe die sendung nicht ganz von anfang an gesehen. aber deine 2 gedanken waren auch meine:
zum glück bin ich nicht dabei... und ich kann ja nur falsche töne singen... oh je wäre das eitwas peinlich...
dann die sängerin francine jordi und dann ihr ex.  herr ast mit dem lied... hat mich auch zum nachdenken gemacht...
frega
Also Bündnerin hani au scho gseh, vermuetlich anere Delegierteversammlig. Es macht viel meh Spass zum luege wemer öpert kennt.
Wie hätter die Sendig gestert gfalle?
Zum Glück hani nit mitgmacht. Zwüsche dene jodelnde Fraue wär ich glat verschwunde. Es isch echt uffallend gsie wieviel als gjodlet händ  :D
[/quote]

Offline ayla

  • Bewohner
  • *
  • Beiträge: 434
  • Geschlecht: Weiblich
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #189 am: 13.11.17, 14:55 »
@ayla
 ;D ;D ;D aber das tend sicher sehr schreg ;D

giengt aber scho...solang käs Kamerateam debii isch wo fürs Färnseeh filmed.... ;D

So, jetzt stelle ich aber wieder auf Schriftdeutsch um, ich habe gesehen, dass es für Mundart eine eigene Box gibt.  ;)

Schade dass die Staffel schon wieder vorbei ist. Immerhin kann ich jetzt dank Replay Funktion alle Sendungen auch nachträglich schauen, sollte es mir am betreffenden Abend nicht möglich sein. Ich bewundere ebenfalls den Mut der Landfrauen und finde, sie kommen immer recht natürlich rüber.

Ich habe mich auch gefragt, ob das für die beiden (Jordy und Ast) ein Problem war, in der gleichen Sendung aufzutreten. Ob es da an Feingefühl von Seitens der Organisatoren gefehlt hat? Gäbe ja auch noch ein Kunz, oder Trauffer...und noch viele mehr. Aber das nur so ein Detail am Rande.

Offline Romy

  • Moderator
  • *
  • Beiträge: 3311
  • Geschlecht: Weiblich
  • in memoriam
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #190 am: 13.11.17, 17:32 »
Mer sind im Schwiitzerstammtisch, do dörfsch rede wieder de Schnabel gwachse isch. Mir händ scho viel dütschi Kolleginne gseit, s lese sigg viel eifacher zum verstoh als wemer zäme schwiitzerdütsch redet. Und Bayrisch isch eh wie schwiitzerdütsch ;D

Ehrlich gseit: min gesang bringt e Krähe zum brüehle  :-[ singend dörf mer mi echt nit uf d Mönschheit abloh.

Mir hät vorallem schwierig dünkt, dass es iner 20 Minute hät müesse fertig sie. Also richtig gut isch au es Chili con carne nume wenns e wiil köchelet. hät.
Wo Karin Hengartner us Olten dra gsie isch, hani vo Kolleginne es SMS becho: "Wo kamer so en Mah miete!" De hät sogar d Wösch sortiert und gwäsche, damit sie in ruhe ka nähie  :o
en hübsche tag
Romy

Wenn du nur zwei Möglichkeiten hast, wähle die dritte

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2058
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #191 am: 13.11.17, 17:52 »
Mer sind im Schwiitzerstammtisch, do dörfsch rede wieder de Schnabel gwachse isch. Mir händ scho viel dütschi Kolleginne gseit, s lese sigg viel eifacher zum verstoh als wemer zäme schwiitzerdütsch redet. Und Bayrisch isch eh wie schwiitzerdütsch ;D
;D ;D ;D Bi eys Schweyzerinnen isch ja nid nur Schweyzerdiitsch, sondern ai nu verschiedänä Dialekt  ;D

Ehrlich gseit: min gesang bringt e Krähe zum brüehle  :-[ singend dörf mer mi echt nit uf d Mönschheit abloh.
So wurdis epä ai bi miär tenä  ;D

Mir hät vorallem schwierig dünkt, dass es iner 20 Minute hät müesse fertig sie. Also richtig gut isch au es Chili con carne nume wenns e wiil köchelet. hät.
Da hesch rächt.
und sind i dr Älplermagronä ächt d`Herdepfel warm gsi, nur schnäll zur Magronä g`mischt und serviert.


„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline Bergli

  • Vereinsmitglied
  • *
  • Beiträge: 2058
  • Geschlecht: Weiblich
  • Positiv denken
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #192 am: 13.11.17, 17:56 »
Ich habe mich auch gefragt, ob das für die beiden (Jordy und Ast) ein Problem war, in der gleichen Sendung aufzutreten. Ob es da an Feingefühl von Seitens der Organisatoren gefehlt hat? Gäbe ja auch noch ein Kunz, oder Trauffer...und noch viele mehr. Aber das nur so ein Detail am Rande.
Oder epä exschtra drum... Villicht hend`s dänkt äs chent ja wieder epis druis gäh.....
„Glücklich sein bedeutet nicht, das beste von allem zu haben, sondern das beste aus allem zu machen.“

Offline Romy

  • Moderator
  • *
  • Beiträge: 3311
  • Geschlecht: Weiblich
  • in memoriam
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #193 am: 13.11.17, 18:02 »
Ich glaub das isch gloffe zwüsche dene zwei. Viellicht händs sie die zwei ganz wiit vone nander weg plaziert - so dass sie anander nit begegnet sind  :D
Vielicht wärs hinder der Bühni jo interessanter gsi, do hättemer müesse Müsli spiele
en hübsche tag
Romy

Wenn du nur zwei Möglichkeiten hast, wähle die dritte

Offline Romy

  • Moderator
  • *
  • Beiträge: 3311
  • Geschlecht: Weiblich
  • in memoriam
Re: SF bi de Lüt: Landfrauenküche
« Antwort #194 am: 13.11.17, 18:03 »
en hübsche tag
Romy

Wenn du nur zwei Möglichkeiten hast, wähle die dritte