amazone
Vereinsmitglied

Leben und leben lassen.
|
 |
« Antwort #15 am: 05.06.07, 11:02 » |
|
klasse eure mundart, ich verstehe nix!  lese es aber gerne, aber inhalt bleibt mir verborgen. bitte weiter so! 
|
|
|
|
|
|
Beste Grüße von Amazone
|
|
|
maggie
Vereinsmitglied

Bäuerinnen - sind wie andere frauen
|
 |
« Antwort #16 am: 05.06.07, 13:20 » |
|
@ Maggie, wie gsehts bi öich us, hets wüescht ta letscht Nacht?
hallo swisslady, bi eus isch es nöd schlimm gsi, aber une am dorf und schints i de stadt schaffhuuse, häts rächt grägnet und i de stadt und umgäbig händs sogar e kä strom gha - und bi de maria k (südschwarzwald) - öppe 10 km luftlinie hät's schints au wüescht ta inkl. stromunderbruch
|
|
|
|
|
|
liebi grüess und bis bald - ihr werdet mich so schnäll nöd wieder los
margrith us der schwiiz
|
|
|
maggie
Vereinsmitglied

Bäuerinnen - sind wie andere frauen
|
 |
« Antwort #17 am: 05.06.07, 13:20 » |
|
klasse eure mundart, ich verstehe nix!  lese es aber gerne, aber inhalt bleibt mir verborgen. bitte weiter so!  probiers e mal und lis luut .... - villicht gaht d'er dänn es liecht uuf....
|
|
|
|
|
|
liebi grüess und bis bald - ihr werdet mich so schnäll nöd wieder los
margrith us der schwiiz
|
|
|
esther4
Vereinsmitglied

|
 |
« Antwort #18 am: 08.06.07, 11:14 » |
|
Sali mitenand En öschtliche Dialekt fählt no...  Aber wie bi de Romy, isch er halt au echli verwässeret. Bi üs obe hets jetzt gad es öbersetzigsbuech ghe, Toggeburgerisch / Deutsch  Es isch wahnsinnig läschtig gad jetzt mit dem Wetter, mer hend geschter s erscht mol gmäht, und nattürli hets alles verschiffet, jetzt hemers ganz blöd höt, will mer hend erscht efang rundume agmäht, mit em Motormäher, geschter Nomitag bevor mer mit em Traktor hettet afange chönne, hets scho weder gregenet. S Blödscht a dere ganze Aglegeheit isch glaub, dass es nur Strichwis regnet. Aber am Obig isches denn doch schwizwit gsi, und denn no wie. Hüt isches scho weder total bedeckt, wohrschinli gots nüme lang und es chunnt weder. Mer wösset nöd wa mer jetzt gnau müend tue  söllet mer fertig mähe,tütsch gseit in Schiff use? Oder söllet mers hocke lo und bis em Sunntig hoffe? Denn hetter ganz es bitz besser. Oder söllet mer ussedöre madne und es paar schlämi Balle mache? Tja... I lo eui dennoch herzli grüesse esther
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maria K
Vereinsmitglied

|
 |
« Antwort #19 am: 08.06.07, 16:30 » |
|
Hallo Esther, üs gohts ähnlich wie euch.Mir händ üse Heugras no schto, cirka nü Hektar,denebe könt mor scho de zweit Schnitt nä. Gmait häm er no nit,wiils au jede Tag gwitteret,geschtern wareds aber nu drei Liter. Jetzt grad ischs ziemlich schwül,han grad de Rase gmait,bin gnaz schö ins Schwitze ko.  Ich wünsch üs alle ä bschdändigeres Wetter  Des isch jetzt allemannisch,wie mers an de Schwiezer Grenz noch schwätzt.(Aber schwätze un schriiebe -des sien zwei paar Stiefel.) Liebe Grüeß Maria
|
|
|
|
|
|
Gib deinem Leben die Hand und lass dich überraschen, welche Wege es mit dir geht
LG Maria
|
|
|
Romy
Moderator

|
 |
« Antwort #20 am: 08.06.07, 17:22 » |
|
Händ doch geduld. De tat (SV) hätt gseit: Im Juni meuss es jede tag regne und wenn de juni 31 tag hätti, müessts denn au no regne. bi eus het au eine nit möge warte, de hät gestert gmäit. Jetzt isch alles plötschnass. Zum Glück hämer müesse go wurschte ud thusis. De riet isch nämlich scho ganz gigerig ufs mähie, er stoht scho richtig i de startlöcher, mueschen fascht abinde
|
|
|
|
|
|
en hübsche tag Romy
Wenn du nur zwei Möglichkeiten hast, wähle die dritte
|
|
|
Helen
Vereinsmitglied

|
 |
« Antwort #21 am: 08.06.07, 21:55 » |
|
So, jetz hami duregläse und wott mi Sänf au no derzue gä. I findes ganz toll, was me do so liist. Aui die verschiedene Dialäkt... isch ganz interessant. Für mi isch es au nit ganz eifach mundart z'schriebe, vertippe mit bständig. Mi Maa het am Mäntig 13ha gmeit und hets prima breicht. Am Mittwuch hei mir denn siliert, me isch chum is schwitze cho, will sich d'Sunne zrugg ghalte het. Hüt Zobe hets bi üs au grägnet, aber i gmässigtem Rame. Morn hei mir Papiersammlig und i ha vori gseh, woni mi Bueb ha müesse go hole, dass scho Zytige dusse si und natürlich voll nass. Das wird denn wohl schwär wärde für die Ching.
Jetz wünsche allne es schöns Wuchenändi @ Esther lueg mol in LOKALPROGNOSE d'Wättervorhärsag aa, vilicht erliechterets Dir d'Entscheidig wägem mäie.
LG Helen
|
|
|
|
|
|
Viele Grüsse Helen
|
|
|
|
brit
Gast
|
 |
« Antwort #22 am: 08.06.07, 22:31 » |
|
ja hüür müänd mir z`höi richtig erstelä.. hüt hät mä jetzt mih chännä meiä, mal luägä wies morä usgseht. das wo mer hüt inä tuä händ, das hets geschtär und vorgeschtär schu ächlei gwäschä.. mir händ öppis mösä riskierä, will zhöi isch schu zimli riif..und är het wiiterhi kei richtigä schon. ei bletz nachem anderä (au äso wirds herbscht  ) ei teil hämmär ballnät, abär jetzt chämät dä diä steilä pörter dra. der lanzig isch vil ztrochä gsi, düfür wachsts ietzt wenigschtens schü aa. (gar nüd so eifach mundart s`schribä , vor alläm wil ich eigätli äs gmisch redä)
|
|
|
|
« Letzte Änderung: 08.06.07, 22:47 von brit »
|
|
|
|
|
Swisslady
Bewohner

|
 |
« Antwort #23 am: 09.06.07, 12:31 » |
|
gsiliert hi mir am mittwuch, ghöiet hi mir no nüt, mir tüe derfür z höigras fuettere, bi üs wachst es ganz schlächt nache, mir wüsse nid obs wäge der tröcheni isch blibe hocke u jitz aue Räge nüt gnützt het. Miner Manne tüe hüt dä Hüener nöii Sitzstangene montiere und de no grad de Hüenerlüs dr garaus mache. gchochet het üsi eutischti, drum chani grad echli da schribe.
|
|
|
|
|
|
Tschüss zäme u äs Grüessli Susanna
Gib jedem Tag die Chance der schönste deines Lebens zu werden.
|
|
|
Helen
Vereinsmitglied

|
 |
« Antwort #24 am: 15.06.07, 22:07 » |
|
Susanna, wie alt isch denn dini Öutischti? Chochets sie öppe die? Mi Eltischt isch 14 und i ha ihn no gar nie elei es Menu lo choche, derbi het är Chochschuel. Är het scho öppe die kochet, aber halt nume mir ghulfe. isch mi Fähler.
LG Helen
|
|
|
|
|
|
Viele Grüsse Helen
|
|
|
Swisslady
Bewohner

|
 |
« Antwort #25 am: 16.06.07, 19:26 » |
|
Tschou Helen, sie isch sächzäni, u chochet jede Samschtig auso we sie da isch, weisch Helen es git drum dass sie lehrt wie me chochet, ir Chochschueu hei sie, ... ja i ha mi da mängisch richtig gergeret.....zum Bispiu hi sie müesse Creme ohni Maizena müesse choche, mir hi dahime güebt, entweder isch es Sosse worde oder düregheit. Aebe u ir Schueu het die Lehrere müesse zuegäh sie chönn das ja o nid.... so Bireweich...! Handcherum hi si de ume us haubfertigem gchochet. übrigens hani ono ä vierzähjährige wo jitz de id Chochschueu mues... är het bis jitze o no nie gchochet u häufe wott är o meischtens nume weni bache ume de cha d Schüssle usschläcke 
|
|
|
|
|
|
Tschüss zäme u äs Grüessli Susanna
Gib jedem Tag die Chance der schönste deines Lebens zu werden.
|
|
|
züsi
Vereinsmitglied

|
 |
« Antwort #26 am: 17.06.07, 21:30 » |
|
Hoi zeme, bi üüs häts geschter ghaglet, nid eso gar au fescht, aber es mais sieht rächt verschlänzt us. zum glück hömmer am letschte mentig scho de 2. Schnitt gsiliert, etz warted mer nu no uf's öko-glumpp, aber im moment rägelets scho wider chli. en schöne obed no Susanne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romy
Moderator

|
 |
« Antwort #27 am: 18.06.07, 07:49 » |
|
Gestert simer bis am 8 uf de Wies gesii. Sagliaz isch no gmüetlich, will ich, sobald ich fertig bin zwüsche de Made z reche, nume no mues warte bis sie kömmet ko lade. Und bim siliere gohts immer e kli länger, will sie müend durchs Gebläse ablade. Ich han den agfange mis händy usprobiere - ich ha drum es neus. Do kamer super föteli mache, han sogar probiert mit em selbstuslöser und sie laufend änere frundin gschickt, die hät sich fast en krampf glacht. Mir sind immer am zickle will ich de besser bachofe ha als sie. Jetzt hani au no s bessere händy  Woni hei ko bin, hät d Sonja Huber, d frau vom Altregierigsrot Klaus Huber aglüte. Sie hätt mer numme emol wölle säge, dass sie mini Kolumne im Bündner Bauer usuper findi, sie und de Klaus finde immer ganz toll. Do bin i scho es bitzeli gschmeichlet gsii. Söttigi Kompliment tüend eim scho guet
|
|
|
|
|
|
en hübsche tag Romy
|
|
|
Romy
Moderator

|
 |
« Antwort #28 am: 18.06.07, 07:57 » |
|
Hallo Esther Säg - bisch bim Brunner sim fäst au gsii
|
|
|
|
|
|
en hübsche tag Romy
|
|
|
esther4
Vereinsmitglied

|
 |
« Antwort #29 am: 18.06.07, 10:01 » |
|
Sali Romy Ich nöd nei, aber de Dädi...  de Melch, sorry. es isch glaub sehr amusant gsi. ich han gad jetzt mini Müe mit all dene Obrigkeiten... bi weder emol am kämpfe. Sie hend mer nemli mis Beizli zue tue....  Es isch unglaublich, i han wölle legal werde und han alles deför tue, sprich han Gsuech igeh usw. Ich schitere am Gäste WC. I chan jo nöd zaubere und mi nullkommaplötzli ad Kanalisation aschlüsse, het mer gmaint, dass mer miteme Ueberbrückigsgsuech för e Chemie Wc döre chöm.... chasch gad vergesse. AFU ARA Kanton und Gmeind stritet mitenand, mit mer hends gär nüme gredt sondern eifach gad zue tue. I gibe aber nöd gad uf, i hans zu minere politische Ufgob gmacht ( eigentli scho vorher) under anderem hani mit em Toni gredt bi mit de Schuel z Salez am verhandle, übrigens sind s die, womer de Weg ufzeiget hend, wieni söll vorgo, und jetzt eigentli id Schissi gritte hend... Es isch underzwöschet es Politikum drus worde, wills nöd nu mer so got. Abem September 07 ( wenn Gott will) hemer s Ruumplanigsgsetz, gemäss Bund chan denn jede Puur wirte.... lach, vorusgsetzt mer chan d aforderige erfülle...  das heisst es wur schochli meh Kulanz bruche vo Gmeind und vor allem vom Kanto... echli konfus gschrebe? i weiss scho, aber so siehts bi mer au us, momentan. Es isch au echli min Lebestraum gsi, drum hani au wölle alls recht mache...  Grüessli esther
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|